Veel gestelde vragen
Bestelling:
HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
Maak uw keuze op de website en voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen.
Controleer uw bestelling en klik vervolgens op "Definitief Bestellen".
De bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. Na iedere bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Hierin staat de complete bestelling inclusief de nodige informatie voor de betaling. (Bankrekeningnummer, totaalbedrag etc.)
KRIJG IK EEN BEVESTIGING ALS IK EEN BESTELLING HEB GEPLAATST?
Na elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Hierin staat de complete bestelling en eventuele aanvullende informatie.
IK HEB GEEN BEVESTIGING GEKREGEN, HOE KAN DAT?
Het komt wel eens voor dat de e-mails in de map "ongewenste e-mail" terecht komen. Dit kunt u voorkomen door mijn e-mailadres info@adivascandle.nl aan uw goedgekeurde afzenders toe te voegen.
IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST MAAR HET ADRES IS ONJUIST, WAT NU?
Als het door u ingevoerde adres onjuist is dan adviseer ik u om zo snel mogelijk contact met mij op te nemen door een e-mail te sturen naar info@adivascandle.nl .
U bent verantwoordelijk voor het ingevoerde adres, controleer dit voordat u de definitieve bestelling plaatst.
VERZENDING
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje ontvang?
Zo lang de geurkaars op voorraad is, verzend ik uw pakket binnen 2 werkdagen. Is de geurkaars niet op voorraad dan verzend ik uw pakket binnen 5 werkdagen.
KAN IK MIJN GEPLAATSTE BESTELLING AFHALEN?
Ja dit is mogelijk, vooral voor de mensen die in België wonen.
Nadat je de bestel bevestiging hebt ontvangen zal ik je benaderen om een afspraak te maken zodat je je pakket kan ophalen.
IK HEB MIJN BESTELLING GEPLAATST, WAT NU?
Wanneer u uw bestelling plaatst, wordt de bestelling in behandeling genomen.
Mijn bestellingen worden verstuurd met PostNL. Zodra ik uw bestelling binnen krijg bied ik het aan bij PostNL. Daarna ontvangt u een e-mail met een Track en Trace code. Via deze Track en Trace code kunt u uw zending volgen op de website van PostNL of via de link die u van mij via de e-mail ontvangt. Na deze verzendbevestiging wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij u afgeleverd.
II HEB MIJN PAKKET NIET BINNEN DE GESTELDE TERMIJN ONTVANGEN?
Wanneer uw bestelling is verzonden door A diva's candle maar u heeft deze nog niet ontvangen kunt u het beste 2 tot 3 werkdagen wachten. 98% van de pakketten worden door PostNL de eerstvolgende werkdag na verzending afgeleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat PostNL uw pakket niet binnen 24 uur aflevert. Mocht u het pakket na 4 werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@adivascandle.nl. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden.
HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?
Nederland
Verzendkosten: € 3,95
België
Verzendkosten: € 13,95
MIJN GELEVERDE BESTELLING HEEFT BESCHADIGDE ARTIKELEN, WAT NU?
Heel vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen,maar daar is altijd een oplossing voor.
Zou u in dit geval binnen 24 uur een afbeelding ervan kunnen maken en de afbeelding door kunnen sturen naar info@adivascandle.nl.
RETOURBELEID
KAN IK BESTELDE ARTIKELEN RETOURNEREN?
A diva's candle zorgt er voor dat elke klant tevreden is met zijn of haar bestelling.
Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met uw aangeschafte product.
Bij het retourneren van producten is het van belang dat u ons voorziet van een ordernummer kopie/foto van de order/factuur vereist. Retour gestuurde producten zonder kopie/foto van de order/factuur worden niet behandeld.
Beschadigde producten worden na ontvangst niet vervangen, wij storten het bedrag binnen 7 dagen terug.
Meer informatie over het retour sturen van producten vindt u terug bij de Algemene Voorwaarden vermeld op de site.
MOET IK VOOR HET RETOURNEREN VAN ARTIKELEN VERZENDKOSTEN BETALEN?
Ja, de kosten van retourzendingen zijn geheel voor uw eigen rekening en worden derhalve niet door A diva's candle vergoed.